2015. szeptember 13., vasárnap

Back To School DIY



Nos, kezdetnek egy füzetes DIY-t hoztam, remélem elnyeri a tetszéseteket! ^^ Szerintem ez a világ legegyszerűbb DIY-je, és még a lustaságok is könnyen megtudják csinálni *Áh, nem utal magára, áh dehogy*
Akkor vágjunk is bele!

Amire szükséged lesz:
- Papír (vastagabb az átlagnál. Én kartonszerű papírt használtam)

- Nyomtatott képek

- Füzetek *ki gondolta volna?*
- Ragasztó (én stifteset használtam) 


Először is nyomtassunk ki nekünk tetszőleges képeket. Én inkább fekete-fehérben nyomtattam, és főként Tumblr-ről.

Miután ezzel megvagyunk vegyük elő a füzeteket és a vastagabb papírt. 


Miután ezekkel megvagyunk a vastagabb papír egyik oldalát ragasztózzuk be, majd illesszük rá a borítóra. Simítsuk rá teljesen, és várjuk meg míg megszárad.


Ezután ragasztózzuk be a vastagabb papír (ami már természetesen a füzetünk új borítója), majd óvatosan illesszük rá a nyomtatott képet. Figyeljünk oda, hogy ne ázzon ronggyá a papír, amin a nyomtatott képek vannak!


És párááp kész vannak az új füzeteink! Mondtam, hogy ez egy eléggé egyszerű DIY és még a magamfajta lustaságok is megtudják csinálni. A képeket egyébkén ki is vághatjátok és egyenként is sorba pakolhatjátok, úgy ahogy nektek tetszik. Én még a kedvenc csapatom logóját is kinyomtattam, és az került a füzetemre - egyébként ugyan ezzel az eljárással készült.


Nektek eddig, hogy megy a suli? Nekem eléggé nehezen indul, főleg a reggeli kelések miatt. 




2 megjegyzés:

  1. Szia! Ez a poszt különösen megtetszett, mivel elegem van a sok háromszöges *vágjunkkiamagazinbólképeketmertazolyanswagyolo* posztokból :D Figyelemmel fogom kísérni a blogod a továbbiakban ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, köszönöm szépen a véleményt és a feliratkozást is! ^^
      Hát, próbáltam minél egyedibb lenni, és nem csatlakozni a "SWAGYOLOKRUMPLIK" társulatához xD
      De örömmel veszem észre, hogy sikerült ^^

      Törlés

Copyright © 2016 Everything okey-dokey... , Blogger