2015. szeptember 27., vasárnap

Díjat kaptam

Wow, el sem hiszem de díjat kaptam! o.o Nagyon köszönöm, Adrinak a "Stile Di Vita" blog írójának a díjat! ^^


Szabályok:
- Írj 11 dolgot magadról
- Válaszolj a jelölő 11 kérdésére
- Írj 11 kérdést
- Küld el 11 embernek

Na szóval, 11 dolog rólam: 
1. Eléggé régóta blogolok, bár eddig csak a Fanficok világában járkáltam. (Azon belül pedig, KPOP Idolokról írtam/írok még mindig)
2. Jártam táncra és nagyon szerettem is, de a tanulás közbeszólt, így abba kellett hagynom *fránya időhiány*
3. Három éve lakok Pesten.
4. Tudok írni, olvasni és kicsit meg is értem a koreai nyelvet.
5. Van egy teknősöm, aki a Jin hercegnő névre hallgat *Egyébként utólag kiderült, hogy fiú, de no problem*
6. Mai napig írok ficiket, novellákat, csak mindig túl hosszúak és nem tudom őket befejezni.
7. Megveszek az aranyos dolgokért. Ruha, plüss, táska, hajpánt... minden jöhet, ami egy kicsit is édes.
8. Imádom a Bubble Tea-t. 
9. Zenei műfajban kpop-ot hallgatok a leginkább, de meghallgatok mindent, amit az orrom alá dugnak. *Vagy inkább a fülembe*
10. Könyvmoly vagyok, de nagyon. Minden evő vagyok, kivéve ha kötelezőkről, vagy, ha "túl véresről" van szó. 
11. Imádok rajzolni, és tudok is *ezt nem dicsekvésnek szántam* Így utólag már nagyon bánom, hogy nem művészetibe mentem, de lássuk be nemigen tudnék azzal mit kezdeni. 

Válaszok: 
1. Miért kezdtél el blogolni?
Huh, nagyon régen volt már, de elolvastam egy fanfictiont (Twilight). Nagyon megfogott, és nagyon tetszett, hogy az emberek tovább gondolják a történetet, vagy csinálnak ilyen "Mi lett volna, ha...?" verziókat. Egy olyan fanficit olvastam, amiben Jasper volt a főszereplő *kedvencem* és egy ember lány. Nagyon tetszett az, hogy szinte olyan volt, mintha egy könyvet olvastam volna. Egy idő után én is elkezdtem kitalálni/kigondolni ilyeneket és "papírra" vetettem. Lényegében a többiek adták az inspirációt, ahhoz, hogy én is blogolni kezdjek. 
2. Miből meríted az inspirációt a bejegyzés megírásához?
Ha történetes blogról van szó, akkor zenét hallgatok és általában a dalszöveget nagyon sokat segítenek. Vagy csak spontán a körülöttem zajló eseményekből merítek, netán összegyúrok pár témát pl: "rejtély fejtés, megoldás, igazság, titkok, kihívás, hét, iskola" - és ezekből összegyúrok egy sztorit. *igen, ez is egy történetem lenne... ha lenne rá időm...*
Ha "sima" blogról van szó *mint ez* akkor is a mindennapokból szedek össze dolgokat, elgondolkozok, hogy mik azok amiknek én örülnék... stb. 
3. Melyik évszakot szereted a legjobban és miért? 
A nyarat. Mert nyáron van a szülinapom, nincs iskola, többet tudok lenni a barátaimmal, több időm van magamra, megyünk nyaralni, többet vagyok apummal és még hasonlók :) 
4. Ha csak két dolgot vihetnél magaddal egy lakatlan szigetre mi lenne az? 
A telefonom, de valahogy úgy, hogy sose merüljön le XD És a barátaimat... nehogy már egyedül szenvedjek! 
5. Ha szeretsz olvasni, milyen témájú könyvek a kedvenceid? 
Imádok olvasni, ezt fentebb már említettem. Mindenevő vagyok, de ha választanom kéne, talán a fantasztikus könyveket mondanám kedvencnek. Imádom, mikor újabb világba kalauzolnak.
6. Volt olyan könyv, ami nagy hatással volt rád? Ha igen, melyik volt az? 
Talán az Alkonyat trilógia - hisz a fanfictionjai hatására kezdtem el én is blogolni.
7. Mi az első dolog amit megnézel, ha új blogra tévedsz?
Ha történetes, akkor az, hogy mennyi fejezet van (volt már olyan hogy egy 264 fejezetes blogra tévedtem xD) 
Ha pedig "sima" beauty, naplós, stb.. akkor meg, hogy van-e DIY bejegyzés. *Imádom a DIY bejegyzéseket* 
8. Milyen stílust követsz az öltözködés terén? 
Kpop stílus...? Koreai stílus...? K-fashion...? nem tudom, hogy ilyen létezik-e, de a képek mindent elmondanak 

9. Milyen zenei stílusokat részesítesz előnyben? 
A pop, azon belül pedig a Kpop.
10. Mi volt számodra a nyár idei legjobb pillanata? 
A Boys Republic koncert, abszolúte a legjobb! Voltam már Kpop koncerten, de határozottan állítom, hogy eddig ez volt a legjobb! A fiúk közvetlenek és aranyosak voltak nagyon, ráadásul felejthetetlen élményt csináltak *és egy remek bulit* 



*A videó nem saját*

11. Mi a véleményed a blogomról? 
Nem most először látom a blogodat, habár nem követem rendszeresen *nőiesen bevallja*, de hébe-hóba elkapok egy-két posztot. A posztjaid színesek, szépen fogalmazol, ráadásul a képeid minősége remek *amiért irigyellek* Összességében nekem tetszik a blogod, olyan amilyennek kell lennie. Az egyetlen ami nekem nem tetszik, az : ez a pasztell barnás háttér xD Komolyan, tudom, hogy őszies, és fogalmam sincs, hogy miért, de nekem nem tetszik xD *Nehogy, magadra vedd ez az én személyes bajom xD*

És itt most csinálok egy hatalmas hibát, ugyanis megszakítom a kört. >.> Nem sok blogot olvasok, de akiket meg igen, szinte mindegyiknek már megvan.  *így felesleges lenne*
Szóval elnézést kérek, mindenkitől, de én ezt most megszakítom ><

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Copyright © 2016 Everything okey-dokey... , Blogger