2015. szeptember 16., szerda

DIY - Egyedi telefontok


Ismét egy újabb DIY-jel jöttem nektek!^^ Én már jó ideje használom ezt a módszert, és sokkal jobban szeretem, mint mindig új tokot venni. 
Kezdjünk is bele! 

1.) Amikre szükséged lesz:
- Először is, egy átlátszó telefontok.

- Kinyomtatott képek ( 9x13-mas nyomtatási méretet ajánlom mindenkinek) 
- Olló/Kisolló
- Egy grafit ceruza (ha fekete a kép, akkor egy fehér ceruza ajánlatos) 
 

2.) Vágjátok ki a képeket! (Szerintem hagyjatok mindegyik képnek egy kis szegélyt.Én így szoktam csinálni, mert lehet, hogy a minta nem úgy jön ki ahogy azt én szeretném) 






















3.) A telefontokot illesszétek rá a képre -úgy ahogy a mintát szeretnétek- , majd rajzoljátok körbe. Figyelem! A tokot NE nyomjátok rá nagyon a papírra, mert akkor elcsúszhat a minta, amit körül rajzoltok. (A kamera és a vaku helyét ne rajzoljátok át!)























4.) Ezután vágjátok ki a vonal mentén a képet, majd illesszétek be a tokba. Elsőre nehezen fog belemenni, de a gyűrődéseket nyugodtan elsimíthatjátok, később nem fognak látszódni.





















5. Na, most rajzoljátok át a kamera, vaku, hangszóró, stb.. helyeit! (persze miután elrendeztétek a tokban a képet) végül a kisollóval vágjátok ki őket.





















6,) És páráááp, kész is vannak az új tokjaink. Én nagyon szeretem ezt a módszert, mert csak az elején költséges - mikor megvesszük a tokot. Nekem van olyan, hogy naponta cserélgetem benne a képeket, ha úgy tartja kedvem.



Nektek, hogy tetszenek az ilyesfajta megoldások? ^^ Ti milyen telefontokot használtok a legszívesebben? Milyen minta/kép van a telefontokotokon? ^^ 


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Én egyébként egy átlagos átlátszó tokot használok mert szinte csak arra van, hogy ne törjem el a telefonom, de ezt biztosan megcsinálom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, köszönöm! ^^ Én nagyon tudom ajánlani, mert ez egy egyszerű és könnyű DIY ráadásul feldobja a telefonokat ^^

      Törlés

Copyright © 2016 Everything okey-dokey... , Blogger