2015. szeptember 14., hétfő

Ebay Haul és a Tapasztalatok

Nos, vásároltam már jó párszor Ebay-ről. Voltak jó és rossz tapasztalataim is, de azt kell, hogy mondjam, inkább több jó tapasztalatom volt - bár sok tárgynak nem a tartóssága miatt.
Összesen, azt hiszem 3 olyan rendelésem volt, aminek a mai napig se hírét, se hamvát nem láttam. Három telefonfólia, egy körmös készlet és pár ecset volt az, ami soha nem érkezett meg. Reklamálni nem reklamáltam, hisz csak 200 forintokat buktam, ennyiért meg nem kezdek el e-maileket írogatni. Másrészről ugye van az, hogy ha időben szólsz akkor az Ebay elvileg visszatéríti - persze, csak ha egy megadott idő között szólsz. Én azért sem szóltam, mert volt olyan dolgom, ami 4(!) hónap után érkezett meg. Szóval nálam a türelem rózsát terem *vagy Ebayes csodaságokat*  

Fontos tudnivalók, ha Ebay-ről rendelsz:
- Mindig nézd meg, hogy az eladó mennyire megbízható! Fontos, hogy ne csak a százalékot nézd, hanem a pozitív és negatív visszajelzések sokaságát is.
- Nézd meg a szállítás időpontját! - nehogy az legyen, hogy várod és nem érkezik, majd reklamálsz, aztán meg kiderül, hogy még nem is postázták.
- Ellenőrizd, hogy biztos jól tudod-e a szállítási költséget. Nem egyszer jártam úgy, hogy apukám szólt nekem, hogy "Oké, hogy 430 Ft ez a plüss, de van rajta még 2500 Ft szállítási költség."
- Ha ruhát vásároltok, mindig jól fontoljátok meg a méretet! (Én például S-ses vagyok, de M-est kellett vennünk)

Körül-belül ezek a fontosabb dolgok, amit tudni kell. Nos, most nézzük meg, hogy én miket szedtem össze magamnak és mi a véleményem róluk! ^^

1. Az első rendelésem egy zöld színű óra volt, kicsit ilyen vintage style-ban. Nagyon tetszettek a virágok a belsejében, szinte egyből beleszerettem... igen ám, de, mint ahogy látjátok, nem az elképzelésemnek megfelelő darabot küldték el nekem...


Mondjuk, hamar megszoktam a fehéret is, viszont a drága feladó javított az imagén nálam: rá két hétre elküldte a zöld darabot is belőle.Viszont utólag elgondolkoztam, hogy vajon rosszul postáztak, és véletlenül került hozzám a másik? Nem tudom. *töri a fejét*



2. Körben még a régi telefonomhoz rendeltünk tokot. Imádtam akkoriban az ilyen füles tokokat, így természetesen muszáj volt egy ilyet beszedreznem:



*Igen, jól látjátok még farka is volt a telefonomnak*

3. Ahogy kaptam egy új telefont, szinte rögtön új tokra is volt szükségem, hiszen képes vagyok tönkretenni kerek két nap leforgása alatt. *nem viccel* Szóval, be kellett szereznem egy új csodát. Kapásból meg is tetszett egy tok, ami ilyen pasztellkékes-zöldes színű volt, rajta pedig madártollak voltak és a közepén egy "Be Free" című felirat volt. Rögtön rohantam apumhoz, hogy nekem ez kell. Olcsó is volt, azt hiszem maxium 500 forint lehetett. 

Remek megfigyelés, ez nem az a tok. A várva várt álom tokom helyet, jött meg ez a cuki absztrakt mintás elefánt. Pár percig dühöngtem magamban, hogy megint elcseszték a rendelésem, de utána lecsillapodtam. Kicsit reménykedtem benne, hogy úgy járok, mint az óránál, de sajnos nem volt ekkora szerencsém. 
 Végül hozzászoktam a kis tokomhoz, de sajnos kerek három hónap után búcsúztam tőle. A toknak a képe kezdett lemállni és állandóan beleakadt valamibe a kiálló része. Nem volt valami tartós tok, de amíg működött addig jó szolgálatot tett. 

4. Következő képen, szerettem volna egy SZTK keretes szemüveget, mert miért ne ha már mindenkinek olyanja van. 200 Forint körül volt, nem sajnáltam rá annyit, gondoltam kipróbálom *habár, így is szemüveges vagyok* (Emellett apum nem értette, hogy minek nekem egy szemüveg, amikor lencsét hordok, de rám hagyta.)
Nos a szemüveg megjött, de nem épp olyan lett, mint amire számítottam. Én szögletes szemüveget rendeltem, ehelyett lekerekített aljút kaptam, ami borzasztóan áll nekem. Emellett sokkal nagyobb volt a lencsés része, mint a képen, ami rajtam ismét katasztrófa. *Jól tippeltek egyszer sem volt rajtam*

5. Mindig is imádtam hajpántot hordani, hiszen nekem különöse jól álltak, már csak a frufrum miatt is. A vintage dolgokért meg egyenesen megőrülök, és a virágos dolgokért is így egyértelmű, hogy ez a darab sem maradhatott ki a rendelésem alól. Tökéletesen "működik", eddig semmi panaszom nem volt rá.

6. És mint ahogy mondtam, imádom a hajpántokat így elengedhetetlen volt, hogy egy "fejkendős hajpántot" is be ne szerezzek. Amikor először megrendeltem a hajpántot, azt hittem, hogy csak fekete-fehér absztrakt minta van rajta, de amikor már a kezembe fogtam rájöttem, hogy valójában zsiráfok vannak rajta *lö a padlón fetrengett a röhögéstől* Mondjuk nem nagyon zavar, nekem így is tetszik. Az egyetlen pici problémám vele, hogy a drót nincs az anyaghoz rögzítve, így néha csúszkál benne.




7. Előre leszögezem, hogy hatalmas minyon mániám van. Annyira, hogy még nyáron képes voltam apával Happy Meal menüt vetetni, mert nekem kellett egy minyon... *Áh, kicsit sem nézett a pultos hülyének, áh dehogy* Szóval, nekem szükségem volt erre a fülhallgatóra is, természetesen. Az ember általában nem vár sokat az ilyenektől, de már egy hónapja használom és még semmi rosszat nem tudok rá mondani! Talán annyit hogy könnyen ki tud esni a füledből, de ha átcseréled a fülesed dugóját egy másik gumira akkor megvan oldva a helyzet. 

8.Ez a hajgumi, lassan több mint egy éve velem van és még sose volt rá panaszom. Iszonyatosan tartós és bírja a strapát, emellett még nagyon édes designja is van! 

9. Apuval két tolltartót is vetettem anno. Az egyik egy virágos volt, pasztell barna alapon - míg a másik egy pasztell zöld. A virágosat használtam kb. 4 hónapig míg végleg feladta a strapát. *Pontosabban a cipzárja adta fel* A zöldre egyenlőre semmi panaszom sincs, pedig nyúzom már azt is egy ideje. Egyetlen hátrányuk a tolltartóknak, hogy kicsike bennük a hely és kevés dolgot lehet bele pakolni - bár szerintem középiskolába teljesen ideálisak. 

10. Mint rajongó, én is imádok nézelődni Ebayen a sok fancucc között, amiket meglehet venni. Általában szoktam is venni, persze csak akkor ha nem horroráron van az adott darab...
Ilyen például ez az album - Konkrétan a VIXX "Boys Record albuma. Nagyon szerettem volna  ezt az albumot *ráadásul akciós volt*, és csak reménykedtem benne, hogy tényleg megjön épségben. Nos, megérkezett és meglepettségemre, csak egy pici gyűrődés volt az album tokján de semmi más bajom nem volt vele. Ráadásul az eladó még ajándék teakóstolót is küldött *Habár valami borzasztó volt, de a szándék a lényeg * 

11. A következő fancucc amit beszereztem, az egy pulcsi volt. Mindenképpen szerettem volna egy ilyet, különösebb oka nincs *vagy lehet hogy van csak nem tudom megmagyarázni* A lényeg az, hogy nagyon szerettem volna egy ilyet, szerettem volna valamit, amivel kifejezhetem a csapat - és a kedvenc tagom iránti tiszteletemet. Sose féltem ilyen darabokban járkálni, sőt inkább büszkeséggel tölthet el, hogy egy olyan pólóban/pulcsiban/nadrágban/sapkában/stb mászkálhatok, amin az ő logójuk van. Én ilyenkor mindig az érzem, hogy a tiszteletemet/szeretetemet fejezem ki irántuk *igaz, eléggé furcsa formában, de na* 
A Pulcsi egyébként szerintem, baromi jól néz ki, emellett nagyon kényelmes, puha anyagból van. Nem a legvastagabb, de nem is a legvékonyabb fajtából való. Egyetlen pici hibája, hogy a feliratok rossz minőségű anyagból vannak, ezért vigyázni kell a mosásnál.

12. A következő és egyben legutolsó dolog a mai listán, az szintén egy Fancucc méghozzá egy táska. Imádom az ilyen fazonú táskákat, ebben pedig még az is a jó, hogy ilyen bazi nagy. Sok mindent lehet bele pakolni, nagy és tágas, plusz van benne pár zseb. Viszont csínján azzal, hogy mennyit teszünk bele. Nekem összesen kétszer szakadt le eddig a füle, mindkétszer iskolában. Egy idő után már megtanultam, hogy jobb a tankönyveimtől kímélni, így csak amikor utazok el valahova, akkor hasznosítom poggyászként, mert arra viszont tökéletes.  





Nos, így a végére mindössze annyit mondanék, hogy remélem elnyerte a tetszéseteket a bejegyzés!^^ Ma még készülök egy DIY poszttal, remélem, hogy nem csúszik át holnapra *próbálja betartani* 
Nektek milyen tapasztalataitok vannak? Szerettek netről rendelni, vagy inkább maradtok a hagyományosnál? 

4 megjegyzés:

  1. Hétfő óta vagyok K-popper. Csak mondom. És akkor jössz ilyen cuccokkal. Meghalok. B.A.P *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, isten hozott a Kpopperek elvetemült és furcsa világában!^^ Én is imádom a fiúkat, ráadásul UB bandám is ^^
      Ha kell bármiben segítség a kpop-pal(vagy bármi mással) kapcsolatban nyugodtan írj nekem :3
      (Oh, és köszönöm a kommentet!^^)

      Törlés
  2. Hali ^^ ugyanilyen táskám vaaan *-* az eddigi fél év alatt, amióta Kpopper (pacsi mindkettőtökkel :3) vagyok ez a legkedvesebb fancuccom ^^ most is várok egy GDragonos (Bigbang) pulcsit és egy Chanyeolos (EXO) kulacsot *-* és olyan jó egy non-kpopper csoportban Kpopper bloggert talalni <3 ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^ *pacsi*
      Örülök, hogy örülsz, hogy megtaláltál :3 *fogalmazás level én*
      Oh GD és ChanYeol remek választás :D (Drukkolok, hogy megérkezzenek a cuccaid :3)
      Én most egy GOT7 Just Right albumot várok, és ha minden igaz akkor ide is talál, legalábbis nagyon remélem XD
      Hát mivel kpopper vagyok, ezért sokszor nélkülözhetetlen, hogy ide-oda be ne szúrjak egy-két dolgot ^^ *mondjuk nem is nélkülöztem volna, hiszen ez vagyok én*
      ui.: Köszönöm, hogy benéztél! :3

      Törlés

Copyright © 2016 Everything okey-dokey... , Blogger